Четвер, 21.11.2024, 19:59
Форум міста Полонне   
Головна | | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Шкільна освіта
БУБАДата: Четвер, 21.05.2009, 13:37 | Повідомлення # 61
Генерал-майор
Група: Депутати
Повідомлень: 322
Нагороди: 1
Репутація: 1
Статус: Offline
Бо там усі НАЙКРАЩІ, а це робота брудна, негідна їхнього статусу... happy
 
chehovДата: Понеділок, 03.08.2009, 01:28 | Повідомлення # 62
Рядовий
Група: Депутати
Повідомлень: 8
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Кожен з нас коли ходив в школу висловлювався як вона надоїла. а з роками згадували, що це були самі інтересні безтурботні роки життя. Як і колись,так і зараз хто хотів вчитись, той і вчився, якщо усвідомлював навіщо це. Я памятаю Марченко Г.О. з школи. Як учениця була КЛАСНА і як дівчина - БОМБА! Трудолюбива,напориста,весела! Ось вам і результат по школі. На мою думку,якщо учень схильний до науки, то нема різниці в якій він школі навчається, його помітять і підтримають , чи може знову ГРОШІ ?
 
БУБАДата: Понеділок, 03.08.2009, 16:56 | Повідомлення # 63
Генерал-майор
Група: Депутати
Повідомлень: 322
Нагороди: 1
Репутація: 1
Статус: Offline
chehov - згоден! Частково...
Не впевнений лиш в тому, що "...помітять, підтримають..." Помітити, то його, можливо, помітять, але чим йому зможуть допомогти в "убогій" школі, як можна розвинути "схильність" в "талант", не маючи для цього жодних засобів??? Я суджу по собі: з часом приходить розуміння того, що якби моя школа була забезпечена матеріально-технічною базою і активно її застосовувала, то рівень мого розуміння і засвоєння багатьх предметів був би набагато вищим. Тому з однієї сторони ви праві, головне прагнення до знань (я теж на цьому зауважував в попередніх повідомленнях), але з іншої - матеріально-технічна база школи, рівень знань і відповідальності викладацького складу, є тим стримуюючим фактором, який відповідає за верхню межу практичного рівня освіти, що дає та чи інша школа.
 
chehovДата: Середа, 05.08.2009, 10:39 | Повідомлення # 64
Рядовий
Група: Депутати
Повідомлень: 8
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Головним фактором навчання дитини є батьки. Від них залеже в яку школу ходитиме дитина,чи буде в неї компютер,та інші навчальні засоби, чи будуть в класі викладати грамотні вчителі. І тут потрібна справжня атестація вчителів,а не так, що того жалко, той свояк, а за того подзвонили. При прийомі на роботу молодих кадрів недопрацьовує районний відділ освіти.Хайби більш прискіпливіше придивлялись кого беруть вчитилювати, а не по знайомству і. т. д. Ще В. Висоцький співав ,, .... чему нас учит семья и школа ..." Таке враження, що сьогодні ні сімя, ні школоа не навчають учнів правилам етикету, культури поведінки в громадських місцях. Все виховання було втрачене на початку 90-х, а врожай пожинаємо сьогодні. Самий простий приклад-міський транспорт. Вже дорослі учні не пропустять дівчину ввійти першою,в автобусі молоді будуть сидіти, а старші стояти.

Повідомлення відредагував chehov - Середа, 05.08.2009, 11:01
 
chehovДата: Середа, 05.08.2009, 10:51 | Повідомлення # 65
Рядовий
Група: Депутати
Повідомлень: 8
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Буба,у Вас над фоткою дівчинки класний вислів: ,,ВИ ВСІ ПОМРЕТЕ ! ". Жуткувато, але правда. Мені подобається ще вислів мудрого єврея: ,, Не завжди так буде" Влучно сказано, бо підходе до багатьох випадків.
 
БУБАДата: Середа, 05.08.2009, 13:33 | Повідомлення # 66
Генерал-майор
Група: Депутати
Повідомлень: 322
Нагороди: 1
Репутація: 1
Статус: Offline
Радий, що вам теж сподобалась моя аватарка )))
З приводу батьків, тут я б сказав так: це один з головних чинників навчання, але не вирішальний... Маю приклади, коли діти з неблагополучних сімей, в яких вони абсолютно не цікавили батьків, показували значні результаи у навчанні і чогось досягали в житті.
Тобто ми маємо сприймати виховання і навчання як безперервний процес, в якому мусять брати активну участь: батьки, які закладають потенціал дитини і здійснюють контрольно-виховну функцію; школа, яка бере на себе обовязки навчально-практичного характеру та соціум, що допомагає формувати систему життєвих пріоритетів та моральних цінностей. Лише виважений комплексний вплив цих трьох складових можна назвати повноцінним навчанням. Думаю ви зі мною погодитесь...
 
RubmazДата: Вівторок, 01.12.2009, 23:26 | Повідомлення # 67
Підполковник
Група: Місцеві
Повідомлень: 124
Нагороди: 4
Репутація: -4
Статус: Offline
Quote (chehov)
Головним фактором навчання дитини є батьки. Від них залеже в яку школу ходитиме дитина,чи буде в неї компютер,та інші навчальні засоби, чи будуть в класі викладати грамотні вчителі.

Яким чином батьки можуть впливати на наявність у школі грамотних вчителів?
 
RubmazДата: Вівторок, 01.12.2009, 23:32 | Повідомлення # 68
Підполковник
Група: Місцеві
Повідомлень: 124
Нагороди: 4
Репутація: -4
Статус: Offline
Quote (БУБА)
Тобто ми маємо сприймати виховання і навчання як безперервний процес, в якому мусять брати активну участь: батьки, які закладають потенціал дитини і здійснюють контрольно-виховну функцію

Quote (БУБА)
Маю приклади, коли діти з неблагополучних сімей, в яких вони абсолютно не цікавили батьків, показували значні результаи у навчанні і чогось досягали в житті

А тепер прочитайте це ще раз!Повне заперечення самогосебе smile Основним фактором формування індивідиума є СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ!!!
 
RubmazДата: Вівторок, 01.12.2009, 23:35 | Повідомлення # 69
Підполковник
Група: Місцеві
Повідомлень: 124
Нагороди: 4
Репутація: -4
Статус: Offline
Батьки можуть тільки певною мірою його зкоординувати і незавжди вних це виходить!
 
БУБАДата: Середа, 02.12.2009, 09:53 | Повідомлення # 70
Генерал-майор
Група: Депутати
Повідомлень: 322
Нагороди: 1
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (Rubmaz)
Повне заперечення самогосебе

Попрошу бути уважнішим і не вводити учасників форуму в оману. Ви вирвали фразу з контексту, відповідно сама вона має інше значення.
Бачу, довгі речення важкі для вашого сприйняття, тому надалі намагатимусь бути лаконічнішим.

 
OksankaДата: Середа, 02.12.2009, 10:21 | Повідомлення # 71
Генерал-майор
Група: Рідня
Повідомлень: 370
Нагороди: 1
Репутація: 5
Статус: Offline
Респект, БУБА)
 
RubmazДата: Середа, 02.12.2009, 23:15 | Повідомлення # 72
Підполковник
Група: Місцеві
Повідомлень: 124
Нагороди: 4
Репутація: -4
Статус: Offline
БУБА, Де твої відповіді? Ще раз повторююсь! ЯКИМ ЧИНОМ БАТЬКИ МОЖУТЬ ВПЛИНУТИ НА НАЯВНІСТЬ У ШКОЛІ ГРАМОТНИХ (хоча правельно буде "освітчених" це так, безкоштовно для тебе) ВЧИТЕЛІВ? Школа,це що-футбольний клуб якийсь? Батьки вчителів мають купувати для школи? smile :) smile
 
RubmazДата: Середа, 02.12.2009, 23:20 | Повідомлення # 73
Підполковник
Група: Місцеві
Повідомлень: 124
Нагороди: 4
Репутація: -4
Статус: Offline
Quote (БУБА)
Попрошу бути уважнішим і не вводити учасників форуму в оману. Ви вирвали фразу з контексту, відповідно сама вона має інше значення.

Ой,я вже це десь чув,не звязанні між собою фрази це не хороша ознака!
 
БУБАДата: Четвер, 03.12.2009, 18:20 | Повідомлення # 74
Генерал-майор
Група: Депутати
Повідомлень: 322
Нагороди: 1
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (Rubmaz)
БУБА, Де твої відповіді?Ще раз повторююсь!ЯКИМ ЧИНОМ БАТЬКИ МОЖУТЬ ВПЛИНУТИ НА НАЯВНІСТЬ У ШКОЛІ ГРАМОТНИХ ВЧИТЕЛІВ?

Ви з таким остервенінням допитуєтесь у мене відповіді на тезу сформовану chehov, що просто не дозволяєте мені залишитись байдужим. ))) Тому спробую прокоментувати. Якщо уважніше вчитатися у слова chehovа, то можна помітити, що мову він веде про масштаби класу, а не школи. І думаю, має на увазі те, що якщо батьки виявлять, що причина низької успішності дітей - викладач, то цілком реально домогтися його заміни на більш компетентного. Маю приклади з власного досвіду.

 
RubmazДата: П'ятниця, 04.12.2009, 04:59 | Повідомлення # 75
Підполковник
Група: Місцеві
Повідомлень: 124
Нагороди: 4
Репутація: -4
Статус: Offline
БУБА, За таким принципом можна усіх вчителів звільнити! Та яким методом батьки виявляють причетність вчителя до низької успішності? Абсурд повний!
 
Пошук: