Вівторок, 03.12.2024, 20:19
Форум міста Полонне   
Головна | | Реєстрація | Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Шкільна освіта
БУБАДата: П'ятниця, 04.12.2009, 09:34 | Повідомлення # 76
Генерал-майор
Група: Депутати
Повідомлень: 322
Нагороди: 1
Репутація: 1
Статус: Offline
Rubmaz, безтолкових вчителів не гріх і звільнити. Батьки виявляють причетність вчителів до низької успішності в процесі пошуку причини... Методом спілкування з дитиною, батьками її однокласників та представниками школи.
 
RubmazДата: Неділя, 06.12.2009, 07:12 | Повідомлення # 77
Підполковник
Група: Місцеві
Повідомлень: 124
Нагороди: 4
Репутація: -4
Статус: Offline
БУБА, Взагалі,ні один батько не має ніякого права на звільнення вчителя!Хоча б,тому-що він його на роботу у школу не приймав!Якщо такі вчителі є у школі,це пряме недопрацювання її директора! wink
 
БУБАДата: Понеділок, 07.12.2009, 13:12 | Повідомлення # 78
Генерал-майор
Група: Депутати
Повідомлень: 322
Нагороди: 1
Репутація: 1
Статус: Offline
Rubmaz, підкажіть, де у моїй переписці ви зуміли прослідкувати "тонкий натяк" на те, що я "наділив" батьків правом ЗВІЛЬНЯТИ викладачів?
 
RubmazДата: Вівторок, 08.12.2009, 06:48 | Повідомлення # 79
Підполковник
Група: Місцеві
Повідомлень: 124
Нагороди: 4
Репутація: -4
Статус: Offline
БУБА, Хоч вже і зима, але непотрібно так морозитись! У кожному вашому повідомленні є прямий натяк на це! Батьки не повинні займатися дослідженням. Директор,якщо він професіонал, повинен формувати кваліфікований колектив! Вчитель, причетний до низької успішності учня лише на 10 відсотків - це максимум!Решта, залежить від сприйняття дитиною, та бажання розуміти вчителя та його матеріал!
 
БУБАДата: Вівторок, 08.12.2009, 09:51 | Повідомлення # 80
Генерал-майор
Група: Депутати
Повідомлень: 322
Нагороди: 1
Репутація: 1
Статус: Offline
Ви хочете сказати, що краще за мене усвідомлюєте зміст моїх постів?
 
ГЕРАДата: Понеділок, 01.02.2010, 17:26 | Повідомлення # 81
Лейтенант
Група: Місцеві
Повідомлень: 58
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (Rubmaz)
Вчитель, причетний до низької успішності учня лише на 10 відсотків - це максимум!Решта, залежить від сприйняття дитиною, та бажання розуміти вчителя та його матеріал!

Завдання вчителя саме полягає в тому, щоб знайти підхід до дітей, зацікавити їх. Інакше, навіщо ж вчителі? Нонсенс!
 
БУБАДата: Вівторок, 02.02.2010, 17:35 | Повідомлення # 82
Генерал-майор
Група: Депутати
Повідомлень: 322
Нагороди: 1
Репутація: 1
Статус: Offline
Угу!
Знаю з власного досвіду, що навіть самий не цікавий предмет можна так "подати" учням, що успішність по ньому може перевищити результати по "улюбленим" предметам. Та на жаль, таких фахівців в Полонному дуже мало.
Доречі, було б добре розібратись чому? Це безвідповідальність вчителя за результат роботи, чи згасання ініціативи під тиском побутових та соціальних проблем?
 
OksankaДата: Середа, 03.02.2010, 08:41 | Повідомлення # 83
Генерал-майор
Група: Рідня
Повідомлень: 370
Нагороди: 1
Репутація: 5
Статус: Offline
Це наш районний відділ освіти(((, який направляє на роботу!
 
БУБАДата: Середа, 03.02.2010, 09:41 | Повідомлення # 84
Генерал-майор
Група: Депутати
Повідомлень: 322
Нагороди: 1
Репутація: 1
Статус: Offline
Що ви хочете цим сказати?
 
OksankaДата: Четвер, 04.02.2010, 17:47 | Повідомлення # 85
Генерал-майор
Група: Рідня
Повідомлень: 370
Нагороди: 1
Репутація: 5
Статус: Offline
Ось, наприклад, приходить випускник зі свого ВИШу у районний відділ освіти для працевлаштування (не суттєво чи він цільовик). Як ви гадаєте, що йому скажуть?! Правильно. Нічого доброго! Тим паче, ніхто і знати не хоче про твій рівень знань! Запхнуть в село (і то по великому блату або через скандал). А ти потім вилазь звідти як можеш! Теж через блати!
 
ГЕРАДата: Четвер, 04.02.2010, 18:32 | Повідомлення # 86
Лейтенант
Група: Місцеві
Повідомлень: 58
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Але ж якщо людина йде вчитись на вчителя, то має усвідомлювати відповідальність за свою роботу. А так, виходить, раз сільська школа, то їм багато знати не треба? Це неправильно!!! Не хочеш працювати в селі - не працюй, сплати за навчання і гайда на базар торгувати. Але якщо вже береш на себе обов'язки вчителя, то їх потрібно сумлінно виконувати, щоб потім не скаржитись, що молоде покоління немає належного виховання. А звідки ж йому взятись, якщо вчитель нічого не дав? (вибачте за суб'єктивність)
 
OksankaДата: Четвер, 04.02.2010, 20:16 | Повідомлення # 87
Генерал-майор
Група: Рідня
Повідомлень: 370
Нагороди: 1
Репутація: 5
Статус: Offline
Ви не зрозуміли, що я маю на увазі. Точніше не зовсім правильно зрозуміли. Село деградує! І, повірте, один-два сильних вчителя нічого на краще не змінять (тим паче, якщо це молодь, яка просто повинна відпрацювати рік чи три в селі)! Вони деградуватимуть поруч з дітьми!!! Для здібних учнів у селі єдиний вихід - індивідуальна форма навчання, бо таких там 2-3 чол. на 5 класів! Самі ж батьки не схвалюють посиленої роботи педагога з дітьми! Для чого їм тією англійською чи хімією голову забивати, якщо вдома реве голодна худоба?! Якби ви лише знали як ставляться батьки у своїй більшості до вчителів та їх роботи!!! Шановні, зніміть рожеві окуляри, це реальна картина!!!
 
БУБАДата: П'ятниця, 05.02.2010, 10:25 | Повідомлення # 88
Генерал-майор
Група: Депутати
Повідомлень: 322
Нагороди: 1
Репутація: 1
Статус: Offline
Страшно... Але правда.
Виходить, що за сильний вчительський апарат має вболівати керівник навчального закладу. Чому не беруть молодих, талановитих у міські школи, бо немає місць. А чому немає місць, бо "тупарі" вже зайняли їх раніше, вспіли влитись в колектив, давно працюють. А директор та завуч все ніяк не збагнуть, чому ж така низька успішність цілих класів по деяким предметам (точніше навіть не успішність, а рівень знань)? А збагнуть, то "полякають" трохи вчителя, той "наліпить" гарних оцінок і питання зняте, але якісних змін не відбулось... А якби директор ініціював переведення "тупарів" в глухі села, або звільняв, то були б місця для молодих, талановитих. Розумію, що ситуація складається не справедливо відносно сільських учнів, але директора їхніх шкіл мають працювати за тим же принципом - воювати за гарного викладача! Тоді виживали б кращі, а тупенькі і алкашики випадали б лав освітян.
 
ГЕРАДата: П'ятниця, 05.02.2010, 11:21 | Повідомлення # 89
Лейтенант
Група: Місцеві
Повідомлень: 58
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Я мала практику викладання у київському ліцеї. Там працюють висококваліфіковані вчителі, і діти мають досить високий рівень з усіх предметів. А все чому? - Конкуренція! Ось що сьогодні є стимулом! Школа ніяким чином не хоче втратити свій авторитет, тож, якщо виникають сумніви щодо дієвості методики вчителя, ніхто його на роботі тримати не буде, немає сенсу. Так само й з учнями: не хочеш вчитися - гуляй, школі такі непотрібні. Але такі випадки трапляються рідко, бо кожен дорожить свої місцем, всі роблять те, що від них вимагають. До того ж, батьки можуть прийти у будь-який час і посидіти на уроці, подивитись, як працює вчитель, як працює їх дитина. Тоді ні в кого ніяких питань, ніяких проблем. Треба й нам таку практику запозичувати, щоб "рожеві окуляри" ставали реальністю і в нашому місті!
 
OksankaДата: П'ятниця, 05.02.2010, 17:25 | Повідомлення # 90
Генерал-майор
Група: Рідня
Повідомлень: 370
Нагороди: 1
Репутація: 5
Статус: Offline
"Рожеві окуляри" - це думки про те, що ТАКЕ у нас (н-д, у Полонському р-ні) може бути! Дай Бог, звичайно, але, якщо тверезо оцінювати ситуацію, то мабуть уже не при нас таке буде!!! Тут треба все міняти ДОКОРІННО, починаючи від верхівки у столиці. Хоча особисто мені здається, що цього замало, повинна відбутись зміна поколінь!!!
 
Пошук: